Home

Dívka v ledu postavy

Tlustá Walda Frey - Píseň ledu a ohně - POSTAVY

Dívka v ledu (kniha - 2016) - POSTAVY

Skvěle hodnocená detektivka, začátek jedné z nejúspěšnějších krimi sérií všech dobPoté co je v parku v jižním Londýně pod vrstvou ledu nalezeno tělo mladé ženy, na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová. Oběť, krásná dívka z mocné a bohaté rodiny, měla podle všeho dokonalý život. K Suchý popis její postavy ve mně vyvolal spíš nesympatie, což je z mého pohledu určitě špatně. Popisem psychologie se autor bohužel nezdržuje ani u dalších postav. Na druhou stranu musím uznat, že se Dívka v ledu velice dobře čte, že má spád, a že se v ní mísí britský styl s poutavostí severských detektivek Kupte knihu Dívka v ledu (Robert Bryndza) s 15 % slevou za 339 Kč v ověřeném obchodě. Prolistujte stránky knihy, přečtěte si recenze čtenářů, nechte si doporučit podobnou knihu z nabídky více než 19 miliónů titulů

Kniha Dívka v ledu - Robert Bryndza knizniklub

Dívka v ledu je právem označována jako světový bestseller, neboť se jí prodalo již přes milion výtisků a byla označena jako The Wall Street Journal a USA Today bestseller. Pro mně se jedná už teď o překvapení roku 2016. Přesto o autorovi Robertu Bryndzovi slyším poprvé, byť má na kontě již několik románů Dívka v ledu byla, asi, náhoda, pak to šlo dolů. A když nám v Chladnokrevně opět předloží hlavní hrdinku, jejíž charakter je plochý, vrahy známe od začátku a navíc nám detailně popisuje celou knihu jejich nudný příběh, tak není se o čem bavit Poté co je v parku v jižním Londýně pod vrstvou ledu nalezeno tělo mladé ženy, na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová. Oběť, krásná dívka z mocné a bohaté rodiny, měla podle všeho dokonalý život. Když Erika začne pátrat hlouběji, vynoří se souvislosti me

Dívka v ledu - Robert Bryndza KOSMAS

1. Snad všechny postavy v knize byly trochu vyšinuté. Znám teda mnohem lepší a napínavější knihy. petgona. 2 30. listopadu. Nebola to uplna topka, ale pacilo sa mi to. Pacilo sa mi, ako sa autorke podarilo vykreslit Rachel, jej boj so sebou a alkoholom. Nedrzala ma sice v obrovskom napati a ocakavani, citalo sa to vsak lahko a priznam sa.
  2. Kupte knihu Dívka v ledu od Robert Bryndza na Martinus.cz. Čtenářské recenze Poštovné nad 999 Kč zdarma Slevy na bestsellery 25
  3. Poté co je v parku v jižním Londýně pod vrstvou ledu nalezeno tělo mladé ženy, na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová. Oběť, krásná dívka z mocné a bohaté rodiny, měla podle všeho dokonalý život
  4. Dívka v ledu na mě křičela každý den v metru a já se snažila odolat pokušení odhalit, co na této knize je. V poslední době jsem si hodně oblíbila thrillery s detektivní zápletkou, takže bylo jasné, že Dívce v ledu příliš dlouho neuniknu. Nyní po dočtení knihy jsem moc ráda, že jsem si knihu přečetla
  5. álky, tak Dívka v ledu je pro Vás jasná volba! Název: Dívka v ledu Originální název: The Girl in the Ice Autor: Robert Bryndz
  6. Dívka v ledu je nejúspěšnějším románem slovensko-britského autora Roberta Bryndzy. Už od první stránky má slušné tempo a nabízí zajímavou zápletku. Občas však více než klasickou krimi připomíná grotesku ze stanice četníků
  7. Dívka v ledu je prvním dílem ze série s šéfinspektorkou Erikou Fosterovou v hlavní roli. O tom, že Robertovi Bryndzovi detektivní žánr perfektně sedí a je v něm jako doma, svědčí velký úspěch knihy u nás i v zahraničí, je to světový bestseller

Recenze - Dívka v ledu Autor: Robert Bryndza. Překlad: Bavily mě postavy, které jsou naprosto uvěřitelné a reálné. Skvěle propracované jsou nejen hlavní hrdinové příběhu, ale i ti trošku méně důležití. Slizkého detektiva Sparkse, jakožto největšího Eričina protivníka jsem si dokázala lehce představit. Robert Bryndza. Robert Bryndza je britský autor žijící trvale na Slovensku se svým man­želem Jánem. Jeho prvního thrilleru, Dívky v ledu, se v zahraničí již pro­daly více než dva miliony výtisků, byl označen jako The Wall Street Journal a USA Today bestseller a práva byla prodána do devětadvaceti jazyků. The Girl in the Ice (Dívka v ledu) je první díl poutavé série. Originál: The Girl in the Ice Počet stran: 448 Rok vydání: 2016 Nakl adatelství: Grada COSMOPOLIS Anotace: Poté co je v parku v jižním Londýně pod vrstvou ledu nalezeno tělo mladé ženy, na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová. Oběť, krásná dívka z mocné a bohaté rodiny, měla podle všeho dokonalý život. Když Erika začne pátrat hlouběji. Dívka v ledu je první detektivkou nadějného mladého britského autora jménem Robert Bryndza. Úvodní díl série se znovuzrozeným detektivem šéfinspektorem Erikou Fosterovou si ihned získal obrovské množství čtenářů.Robert Bryndza je autor rozhodně talentovaný, píše velmi čtivě, nepředvídatelně a daří se mu tvořit charakterově zajímavé a silné postavy Dívka v ledu je, pokud vím, jeho thriller prvotina. Ale nejde to na tom moc poznat a je fajn vidět, že si je autor v příběhu jistý. Ovšem jde také vidět, v porovnání s Nočním lovem a Kanibalem z Nine Elms, že se mu jeho přístup osvědčil a tak tam lze vidět určitý vzorec

Sansa Stark je přibližně dvanáctiletá dívka a nejstarší dcera lorda Eddarda Starka a lady Catelyn Stark. Sansa zdědila podobu po své matce z rodu Tullyů. Je považována za nesmírně krásnou. Má vysoké lícní kosti, dlouhé kaštanové vlasy a modré oči A bonus - autor práve vydal tretie pokračovanie, takže držme palce a dúfajme, že všetky budú aspoň tak dobré ako Dívka v ledu, ktorú odporúčam každému, kto má rád detektívky, je potešený, že postavy pochádzajú z blízkeho okolia a tiež tým, čo hľadajú nejaké to napätie a kus klasickej anglickej detektívnej práce

Dívka v ledu - Bryndza Robert - Megaknihy

Dívka v ledu má nějaké ty mouchy, ne že ne, skrývá v sobě však jisté kouzlo. Uvidíme, jak velké úsilí vloží do nadcházejících dílů a zda první knihu trumfnou, nebo naopak nadšení kolem Eriky Fosterové propadne hlubinám zapomnění

Dívka v ledu, Robert Bryndza, e-kniha . Poté co je v parku v jižním Londýně pod vrstvou ledu nalezeno tělo mladé ženy, na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová.Oběť, krásná dívka z mocné a bohaté rodiny, měla podle všeho dokonalý život.Když Erika začne pátrat hlouběji, vynoří se souvislosti mezi její vraždou a smrtí tří prostitutek, které. Robert Bryndza: Dívka v ledu. The Girl in the Ice. Vydalo nakladatelství Grada, 2016, 399 Kč . Knihu jsem si přál k Vánocům. Hodně jsem o ní četl - respektive jsem viděl spoustu upoutávek, hodně se o knize mluvilo, má spoustu komentářů na Databázi knih, navíc hodně pozitivních - a tak jsem si řekl, že by bylo docela fajn si přečíst nějaký dobrý detektivní. Dívka v ledu (Robert Bryndza) Robert Bryndza: Dívka v ledu. Cosmopolis, Praha, 2016. 448 stran. 1. kniha série: Inspektorka Erika Fosterová. Přímo pod místem, kde zůstal v podřepu, byl dívčí obličej. Nepřítomně na něj zíraly vyvalené, mléčně hnědé oči. Rozcuchané tmavé vlasy byly zalisované do ledu Dívka v ledu je opravdu kvalitní knihou na pomezí detektivky a thrilleru. Nechybí jí prakticky nic, co bychom u díla z tohoto oboru očekávali. Je plná napětí i dramatičnosti. , Hledáte inspiraci na nákup knih, nebo recenze, rozhovory, knižní tipy, soutěže? Navštivte náš blog KNIHCENTRUM REVUE

DÍVKA V LEDU ANOTACE : Poté co je v parku v jižním Londýně pod vrstvou ledu nalezeno tělo mladé ženy, na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová. Oběť, krásná dívka z mocné a bohaté rodiny, měla podle všeho dokonalý život. Když Erika začne pátrat hlouběji, vynoří se souvislosti mezi její vraždou. O knize Dívka v ledu jsem již slyšela, ale zatím jsem se k ní nedostala. Nyní jsem k tomu díky nakladatelství Grada dostala příležitost. Kniha mě dostala od samého začátku a přečetla jsem jí rychlostí blesku, i když má něco málo přes 400 stran. Všechny postavy v knize jsou velmi propracované Poté, co je v parku v jižním Londýně pod vrstvou ledu nalezeno tělo mladé ženy, na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová. Oběť, krásná dívka z mocné a bohaté rodiny, měla podle všeho dokonalý život. Když Erika začne pátrat hlouběji, vynoří se souvislosti mezi její vraždou a smrtí tří. Postavy, kterým autor vdechl život v této detektivce, jsou reáln Protože Dívka v ledu za to opravdu stojí. Ráda bych poděkovala nakladatelství Cosmopolis za poslání recenzního výtisku a pokud jsem vás nalákala, tak si knihu můžete koupit přímo tady. Udělejte si sami sobě ježíška, protože tohle fakt nemá chybu

Dívka v ledu Dumknihy

Erika Foster - Inspektorka Erika Fosterová - POSTAVY

Postavy | Figurky LEGO® NINJAGO kteří se snaží proniknout do světa NINJAGO. Coby mladší sestra Kaie a jediná dívka v týmu je známá pro svou sílu a nebojácnost. Jako první nindža nindroid, kterého stvořil doktor Julien, se Zane stal nindžou ledu a důležitou součástí týmu. Je to neohrožený bojovník, který je. Dívka v ledu jsem viděla v knihkupectví, kousek jsem si přečetla a musela si ji koupit. A za víkend jsem ji celou přelouskala. Přes víkend, který jsem strávila v Manchesteru. Takže jsem si knihu oblíbila ještě více. Zvláště když jsem nejnapínavější části četla sama doma v anglickém baráčku a kolem nízkých oken. Anotace: Poté co je v parku v jižním Londýně pod vrstvou ledu nalezeno tělo mladé ženy, na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová. Oběť, krásná dívka z mocné a bohaté rodiny, měla podle všeho dokonalý život. Když Erika začne pátrat hlouběji, vynoří se souvislosti mezi její vraždou a smrtí tří prostitutek, které někdo uškrtil, svázal jim.

Naerys Targaryen - Píseň ledu a ohně - POSTAVY

Dívka v ledu je první detektivkou nadějného mladého britského autora jménem Robert Bryndza. Úvodní díl série se znovuzrozeným detektivem šéfinspektorem Erikou Fosterovou si ihned získal obrovské množství čtenářů.Robert Bryndz Robert Bryndza: Dívka v ledu - Nie je to nič originálne, román neprináša zvlášť výnimočné postavy, záver nie je šokujúci, ale celkom ujde. Takže.. Robert Bryndza, autor bestselleru Dívka v ledu, nám v exkluzivním rozhovoru odpověděl na několik otázek., Hledáte inspiraci na nákup knih, nebo recenze, rozhovory, knižní tipy, soutěže? Navštivte náš blog KNIHCENTRUM REVUE Moje postava se jmenuje Karolína, je to dívka z dětského domova, která když z něho v osmnácti odešla, tak našla útočiště u Popelkových na statku a pak díky shodě okolností a díky Bětě, která jí hodně pomohla, odcestovala studovat do Irska. Tam pracovala jako zdravotní sestra

První román s vyšetřovatelkou Erikou Fosterovou je Dívka v ledu. Ovšem příběh má jednu velkou slabinu a tou jsou postavy. Ne úplně všechny, ale většině z nich prostě něco nevěříme a nejhůře dopadla hlavní hrdinka, kde se sešel vzorec chování se značně odlišným charakterem. Škoda, jinak se to čte vážně moc. Více než milion prodaných výtisků titulu Dívka v ledu (The Girl in the Ice) v angličtině, další dvě volná pokračování Noční lov (The Night Stalker) a Temné hlubiny (Dark Water) na žebříčcích bestsellerů v Británii i v USA, ocenění kritiků i čtenářů, práva na vydání prodaná do 25 jazyků včetně češtiny a slovenštiny

Robert Bryndza je britský autor žijící trvale na Slovensku se svým man­želem Jánem. Jeho prvního thrilleru, Dívky v ledu, se v zahraničí již pro­daly více než dva miliony výtisků, byl označen jako The Wall Street Journal a USA Today bestseller a práva byla prodána do devětadvaceti jazyků. The Girl in the Ice (Dívka v ledu) je první díl poutavé série s. Postavy Kurosaki Ichigo - Ichigo je patnáctilétý středoškolák, který má schopnost vidět duchy. Jednoho dne se stane, že mu oknem do pokoje vleze tajemná dívka v černém kimonu a s katanou u pasu, která je nejprve velmi překvapená, že ji Ichigo může vidět, nicméně po chvíli se mu představí jako shinigami Kuchiki Rukia

RECENZE: Dívka v ledu Bryndza mistrně kreslí mnoho konfliktů, jež se ve vědomí čtenáře skládají do poutavého obrazu vypovídajícího nejenom o sérii vražd. S bohatým jazykem je to projevem literární kvality, která nepracuje jen s jednou vypravěčskou linií, jež nemusí vždy zaujmout, ale činí z kriminálního. Výsledek pro: Dívka v ledu Mladá dívka Tenesie si žije v poklidu svůj skvělý život. Na škole je oblíbená, má milující rodiče a bezvadného přítele. To vše se ale změní v okamžiku, kdy Brian při tragické nehodě zemře. sci-fi a fantasy. UKÁZKA Vše v jejím kouzelném království je vyrobené z ledu. Od její korunky s rampouchy, jenž má na hlavě, až k jejím ledovým stájím, které jsou plné ledových koní, na nichž jezdí ledoví rytíři. Dívka v kostýmu slona, Chlapík v kostýmu kostky LEGO, Dívka v kostýmu kostky LEGO, Dívka s kaktusem, Klaun na oslavě. Před rokem vyšel spisovateli Robertu Bryndzovi ve Velké Británii první thriller se sympatickou vyšetřovatelkou Erikou Fosterovou v hlavní roli. Za krátkých dvanáct měsíců může úspěšně rekapitulovat: Více než milion prodaných výtisků titulu Dívka v ledu (The Girl in the Ice) v angličtině, další dv Jeho prvního thrilleru, Dívky v ledu, se v zahraničí již prodaly více než dva miliony výtisků, byl označen jako The Wall Street Journal a USA Today bestseller a práva byla prodána do devětadvaceti jazyků. The Girl in the Ice (Dívka v ledu) je první díl poutavé série s vyšetřovatelkou Erikou Fosterovou

Čtenářská recenze: Robert Bryndza - Dívka v ledu

Dívka v ledu / Nejlevnější knih

Dívka v ledu recenze Databáze kni